У наступному році в Україні запрацює ринок землі. Відповідний закон прийнято, однак суперечки тривають. Самбірська районна рада збирається внести свою лепту в прозорість ринку сільськогосподарських земель.За словами голови районної ради Геннадія Дейниченка з 1 с ічня 2012 року на сайті районої ради буде опубліковано інвентаризацію сільськогосподарських земель. Тобто всі бажаючі будуть знати хто, де оре і сіє. На думку Геннадія Дейниченка чотири інвестори, які працюють в районі не ефективно співпрацюють з сільськими громадами. До бюджету району одна із фірм несплачує нічого, інші 2, 4 і 5 тисяч гривень річно. Тобто землю для себе фірми використовують ефективно, а громада району відчутних надходжень не отримує.
Геннадій Дейниченко запевняє, що сільські громади мають вимагати від фірм, які обробляють їхню землю укладати відповідні соціальні угоди, хоча б на пять років. Йдеться про те, щоб фірма зобовязалася відремонтувати дорогу, сільський клуб, школу, або ФАП. Тобто, щоб не тільки заробляла на самбірських землях, але й вкладала певні кошти у розвиток соціальної сфери. Зі слів Г.Дейничека не все гаразд із сільськогосподарською документацією в районі і тут районна рада має намір плідно попрацювати, аби кожен власник земельного паю мав не тільки землю на папері, але й знав на місцевості де його ділянка. Майбутнє району за сільськогосподарським виробництвом та сферою обслуговування, а тому районна нарада надаватиме цим галузям пріорітети у своїй роботі, запевняє Г.Дейниченко.
Інший очільник району голова Самбірської райдержадміністрації, депутат районної ради Іван Білак, виступаючи на останній сесії районної ради, висловився також з цього проводу. З його слів, попри певні недоліки, все ж, від сільськогосподарських інвесторів громада району має чималий зиск. По-перше земля обробляється і не заростає чагарниками, а для цього треба було докласти значних зусиль. По-друге, селяни отримують 3тис.тонн зерна за оренду паїв. Одна із фірм планує побудувати в районі потужну базу, а це нові робочі місця і відповідно надходження до бюджету.