Економіка

Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОВА оголосив конкурс про призначення на посаду директора регіонального ландшафтного парку "Верхньодністровські Бескиди". Про це повідомила прес-служба Львівської ОВА.

Основними вимогами до кандидатів на цю посаду є: вища екологічна, біологічна або географічна освіта; вільне володіння державною мовою; стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня не менше, ніж 5 років; вміння організувати основну діяльність установи із застосуванням методів обґрунтованого планування, нормативних матеріалів, фінансових і трудових витрат та успішного досвіду діяльності природоохоронних установ, в тому числі країн Європейського Союзу.

Термін подання документів для участі у конкурсі триватиме 31 жовтня по 24 листопада включно.

Заповідник "Верхньодністровські Бескиди" створений 8 жовтня 1997 року на землях ДП Старосамбірський лісгосп (Головецьке, Мшанецьке та Старявське л-ва, кв. 37-58, 64-75, Спаське л-во, кв. 1-14). Площа природоохоронної території — 8356 га.

Усі хочемо, щоб навіть в умовах війни якнайменше відчувався дискомфорт. Це стосується і перевезень пасажирів. Як йдуть справи у "Самбірському АТП-14608", – говорю з його керівником Іваном Романяком.

Як минулого, так і теперішнього року пасажиропотік з початком повномасштабної війни впав на 30 відсотків. Скоротили кількість рейсів, але не закрили жодного з маршрутів. Якщо на тому чи іншому маршруті їздило два автобуси, то зараз один. Зменшилася кількість відправлень. Хоч важко, але підприємство стабільно працює.

У перших числах жовтня відбулося підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Спонукала до цього залежність від енергоносіїв. Ціна на паливо зросла на 25-28 відсотків; на запчастини – від 50 до 100 відсотків; на 50-60 відсотків – на мастильні матеріали. По-дібно і на енергоносії: світло, газ, воду. Тож, щоб втриматися на ринку перевезень, були змушені піти на такий крок. Звичайно, підвищення тарифів завжди негативно впливає і на самих перевізників, і на пасажирів, бо це викликає в них невдоволення. Але варто зазначити: люди поставилися до цього з розумінням.

Найважче нині з кадрами. Самбірське АТП належить до підприємств критичної інфра-структури, бо пасажирів за будь-яких обставин і умов необхідно перевозити…
Певний відсоток працівників має військову бронь, що дається на пів року. Зараз 40 відсотків водіїв – пенсійного віку. Завдяки їм ще втримують усі перевезення.

Учора, 26 жовтня, відбувся аукціон закупівлі на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141711 Дроздовичі – Міженець – Бісковичі км 0+000 – км 31+000 Львівської області. За результатами аукціону кінцева вартість робіт становитиме на 22% менше від початкової ціни. Про це повідомляє прес-служба ЛОВА.

Відремонтована прикордонна дорога стане новим сполучення до МПП Нижанковичі – Мальховіце та залізничних станцій Нижанковичі та Хирів, а також розвантажить основні транспортні та пасажирські магістралі Львівщини, які сполучають Україну з Польщею.

Однією з умов залучення грантових коштів ЄС на розбудову прикордонної інфраструктури є вже виготовлена проєктно-кошторисна документація та проведена процедура закупівлі. З цією метою департамент дорожнього господарства ЛОВА оголосив та провів вищезазначену процедуру закупівлі.

Кошти на ремонт прикордонної автомобільної дороги Дроздовичі – Міженець – Бісковичі з обласного та місцевих бюджетів залучатися не будуть. На сьогодні на це передбачено близько 50 млн грн з державного дорожнього фонду, фінансовий ресурс якого скеровується виключно на ремонт та утримання доріг.

У поточному році на цій автодорозі планується виконати роботи з ремонту дорожнього покриття найбільш аварійної ділянки.

Нагадаємо, розбудова прикордонних доріг та нових транспортних коридорів з країнами ЄС була і буде пріоритетом. На сьогодні в цьому напрямку:

- запрацював новий пункт перетину державного кордону Нижанковичі – Мальховіце, до якого відремонтували дорогу Самбір – Нижанковичі;

- відновлено залізничне сполучення Львів – Варшава через місто Рава – Руська. Це дозволить пасажирам з української та польської сторін добиратися у гарних умовах та розвантажить автомобільні пункти пропуску;

- продовжується робота з відкриття нового пункту перетину українсько – польського кордону Лопушанка – Міхновець. На цьому напрямку зараз триває капітальний ремонт дороги Турка – Лопушанка;

- триває відновлення залізничного сполучення Загуж (Польща) – Хирів (Україна) – Нижанковичі (Україна) – Перемишль (Польща). В плані найближчим часом запустити цей маршрут.

До кінця року планують запустити залізничне сполучення на ділянці Хирів – Старжава – Санок з подальшим виходом на Краків. Про це повідомила прес-служба Львівської ОВА.

Станом на сьогодні залізнична інфраструктура на дільниці держкордон – Нижанковичі – Хирів – держкордон (Смільниця) готова до експлуатації та може експлуатуватися польськими перевізниками.

"На першому етапі плануємо запустити залізничне сполучення на ділянці Хирів – Старжава – Санок з подальшим виходом на місто Краків. Цей проєкт плануємо реалізувати до кінця року. Таке рішення і майбутні дії обговорили у Хирові з представниками митниці, Укрзалізниці та Західного регіонального управління Держприкордонслужби" – зазначив заступник начальника Львівської ОВА Юрій Бучко.

Попередньо, поїзд курсуватиме щоденно, а митне оформлення та паспортний контроль буде проводитись на пункті пропуску Смільниця – Кросьценко.

На другому етапі планується запуск залізничного сполучення на ділянці Хирів – Нижанковичі – Перемишиль.

Стисло

Статистика

  • Користувачі 3
  • Статті 4755
  • Перегляди статей 9078335

Please publish modules in offcanvas position.