Перевізники нарікають, що через малу зарплату виникає дефіцит водіїв, середній вік яких – 50-70 років. Лячно стає від новин. Щодня на дорогах у ДТП гинуть люди. Навіть більше, ніж на сьогоднішній російсько-українській війні. Розслідування показують, що причиною трагедій часто є нелегальні перевізники. Як уникнути подібного лиха?
З цього приводу заступник голови Самбірської РДА Василь Вісьтак організував брифінг для місцевих журналістів. До участі були запрошені Іван Романяк – директор ТзОВ «Самбірське АТП-14608», Роман Думич – директор ПП «Тур-авто», Ігор Кривулич – старший інспектор відділу реагування патрульної поліції, Надія Пупа – начальниця відділу економіки райдержадміністрації.
На питаннях пасажирських перевезень детально зупинився Іван Романяк. Зазначив, що підприємство на маршрутах роками працює прозоро і легально, беручи участь у тендерах. Відтак несе повну відповідальність за долю людей, які, сівши в автобус, вже застраховані від непередбачуваних нещасних випадків. Перед виїздом кожна маршрутка обов’язково проходить технічний огляд, а водій отримує дозвіл від медика. Чого не можна сказати про нелегальний транспорт, власник якого думає насамперед про вигоду.
За словами Івана Романяка, була і далі залишається невирішеною проблема перевезення пільгових пасажирів. Список їх чималий. Приватники їх не беруть, тож навантаження лягає на АТП. Держава за таку категорію людей не платить, місцеві органи влади, якщо якісь компенсаційні суми і закладають у своїх бюджетах, то їх явно недостатньо. Зрештою, навіть і такий мізер підприємству доводиться, як кажуть, вибивати мало не з боєм.
У тій ситуації розумним виходом було б, якби держава кожному пасажиру-пільговику надавала адресну грошову допомогу, а він особисто розраховувався за проїзд при посадці в автобус. Однак такого нема.
- Йосип Маланяк
- Бізнес
-
COMMENTS
- Перегляди: 915