Економіка

У Міністерстві інфраструктури запропонували відновити обов'язковий техогляд приватних автомобілів з 2022 року. Відповідний законопроект опубліковано на сайті Міністерства інфраструктури, інформує «Економічна правда». Проект закону передбачає суттєве вдосконалення механізмів державного регулювання у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів і націлений на підвищення рівня безпеки на дорогах. Відповідно до законопроекту, перший технічний огляд особистих транспортних засобів повинен проводитися через чотири роки після першої реєстрації з подальшим його проходженням кожні два роки. Для таксі й комерційних автомобілів законопроект передбачає щорічне проведення техогляду, починаючи з моменту першої реєстрації. Штрафи за несвоєчасний техогляд пропонують збільшити з 20 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (з 340 гривень до 1700 гривень). Контроль за дотриманням нових вимог покладається на Національну поліцію.

Дефіцит на цю продукцію та її дороговизна з одного боку спричинили легку паніку, а з іншого породили цілу хвилю різноманітних жартів. Особливого "удару" багатьом завдала цибуля, яка тепер подекуди коштує дорожче, ніж імпортні апельсини та банани, – від 30-35 грн за кілограм. Чому склалася така ситуація і чи варто очікувати зниження цін - розповідає Радіо Свобода. Після президентських виборів однією з головних тем для обговорення в Україні стала неочікувано висока вартість таких традиційних овочів, як, зокрема, цибулі, капусти, моркви та картоплі. І поки одні іронізують, що тепер купівля цибулі чи капусти може бути ознакою заможності інші жартома розмірковують, що саме могло спричинити ріст цих цін. Утім, якщо серйозно, чому вартість низки традиційних для українців овочів нині так стрімко пішла вгору? Експерти пояснюють: наклалось кілька несприятливих факторів.

Самбірське комунальне підприємство "Обєднане" підписало угоду на реконструкцію міського смттєзвалища за 76,7 млн грн. Про це йдеться на сайті електронних закупівель Prozorro, - пише zaxid.net Згідно із укладеним договором, підприємство "Вельт Капітал" має провести роботи із рекультивації полігону ТПВ, збудувати підїздну дорогу до сміттєзвалища та обгородити його. У межах реконструкції на полігоні облаштують резервуар знезараження фільтрату, газовідвідні колодязі, водовідведення, освітлення тощо. Також на полігоні встановлять ваги та облаштують навіс для зберігання вторсировини. За умовами договору переможець тендеру має виконати роботи до 31 грудня 2026 року. Слід зазначити, що два роки тому мерія Самбора погодилась приймати відходи зі Львова за умови рекультивації сміттєзвалища. Кошти на ці роботи виділятимуть з міського бюджету Львова та бюджету області. У липні 2018 року на полігоні встановили сортувальну лінію, вартістю 5,4 млн грн, яка повинна запрацювати цьогоріч. Згідно з даними бізнес-платформи YouControl, ТзОВ"Вель Капітал" належить львівянці Тетяні Павленко. Ця фірма часто виконує роботи у Львові та області. Зокрема, торік "Вель Капітал" зробила капітальний ремонт приміщення колишнього російського культурного центру на вул. Короленка у Львові. Окрім того, з цією компанією Сокільницька міськрада уклала договір на будівництво парку - цей договір згодом розірвали через порушення під час закупівлі.

5 лютого у Ряшеві відбулася зустріч представників української та польської сторін щодо подальшої співпраці, спрямованої на створення нових залізничних сполучень між країнами. Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА. «Курортна зона Трускавця останнім часом особливо приваблива для туристів, тому відновлення такого залізничного сполучення була б доцільною. Зручне сполучення із Львівщиною дозволить значно скоротити час доїзду, адже навіть із врахуванням митних процедур подолати відстань між кінцевими станціями можна буде за 3 години», – зазначив присутній на зустрічі директор департаменту міжнародної технічної допомоги та міжнародного співробітництва ЛОДА Роман Шепеляк.

Стисло

Статистика

  • Користувачі 3
  • Статті 4755
  • Перегляди статей 9078390

Please publish modules in offcanvas position.